tisdag, mars 13, 2012

VAD JAG ÅNGRAR I MITT LIV

Det är mycket jag har ångrat i mitt liv. Det är mycket som jag skulle vilja ändra, och be om förlåtelse, även om jag inte har förtjänat det.
Det är jättesvårt att rangordna vad som är värt att skriva först, så här kommer det utan någon speciell ordning.


  • Först och främst så ångrar jag all smärta som jag orsakat mina föräldrar. De har alltid funnits för mig, alltid varit där.
  • Jag kan inte bli förlåten för vad jag gjort, men jag ångrar djupt till alla 100tals personer som har påverkats av mina brott. Speciellt till K.K, A.K, T.P, A.F, N.A, T.A, T.K, O.K, samt R.K.
  • Mitt X, M.F: Jag ångrar djupt att jag träffade dig, inte bara för vad som hänt utan även för det som inte hänt. Och ändå fortsätter du?
  • Jag ångrar också att jag vid den rättspsykiatriska undersökningen godtog vård. När jag blev inkallad efter den halva tiden där så sa de att de inte hittade någon allvarlig psykisk störning, så de frågade om jag ville ha vård eller fängelse. Fängelset hade nog varit en bättre idé.
  • Jag ångrar att jag någonsin berättat för någon om min barndom. Det har bara släppt lösmer ´demoner´ i vuxen ålder.
  • Jag ångrar att jag aldrig talade om för mina föräldrar vad vår granne gjorde då jag var liten.
  • Jag ångrar att jag inte tog steget framför tåget när jag var 9 år.
  • Jag ångrar att jag ens föddes, för efter allt, vad är ett litet liv värt jämfört med vad jag har ställt till med?

Inga kommentarer: