fredag, november 04, 2011

Svek av personal.

Jag har inte varit guds bästa barn, jag har nog gjort min beskärda del av kakan, några gånger om.

Jag har dock märkt att personalen, ofta är falsk, väldigt ofta.

Då ställer jag mig frågan Varför?

Njuter dom av att "straffa" oss?, eller ljuger dom omedvetet?

Att dom baktalar oss när vi inte hör, eller rättare sagt TROR vi inte hör, det vet jag, både i första, andra och tredje hand.

Hur ska då en "sjuk" människa lära sig att lita på personalen?
Utan tillit kan man aldrig bli kvitt sina problem...

Men det är nog inte meningen med "vården" här, utan här ska man bara brytas ner, för att byggas upp igen, även så kallad hjärntvätt.

Problemet är att hjärntvätt inte håller livet ut..

Så... vad händer när en mördare brakar ihop igen?

Inga kommentarer: